قانون کارما چیست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

12 قانون کارما (که زندگی شما را تغییر خواهد داد)

کارما چیست؟ این اصطلاح سانسکریت است که به معنی "عمل" ، "عمل" است. کارما معادل قانون نیوتن است "با هر عملی ، واکنشی برابر و برعکس رخ می دهد. وقتی فکر می کنیم ، قانون کارما چیست صحبت می کنیم یا عمل می کنیم ، نیرویی را ایجاد می کنیم که براساس آن واکنش نشان دهد. این بازخورد نیرو قابل تغییر ، تغییر یا تعلیق است ، اما بیشتر افراد قادر نخواهد بود

تبلیغ

 

این قانون علت و معلول مجازاتی نیست ، بلکه برای رفاه آموزش مناسب است.
شخص نمی تواند از عواقب اعمال خود فرار کند ، اما او تنها در شرایطی که شرایط رنج خود را برآورده کند ، شکرگزاری  رنج خواهد برد. نادیده گرفتن قانون هیچ عذر و بهانه ای نیست اگر قوانین از نظر انسانی ساخته شده یا جهانی باشند.

برای جلوگیری از ترس و شروع به خودمختاری در دنیای کارما و تناسخ.

در اینجا آنچه باید درمورد قوانین کارمایی بدانید:

12 قانون کارما (که زندگی شما را تغییر خواهد داد)

1) قانون بزرگ
"شما آنچه را می یابید ، درو می کنید. این به عنوان" قانون علت و معلول "نیز شناخته می شود. هر آنچه در جهان منتشر می کنیم به ما باز می گردد. اگر آنچه ما می خواهیم شادی ، صلح ، عشق ، دوستی است ... سپس ما باید شاد ، صلح آمیز ، محبت آمیز و یک دوست واقعی باشید.

تبلیغ

 
2) قانون ایجاد
زندگی فقط اتفاق نمی افتد ، بلکه نیاز به مشارکت ما دارد. ما با کیهان یکی هستیم ، هم  باور  در داخل و هم خارج. خودتان باشید و خود را با آنچه می خواهید در زندگی فعلی خود داشته باشید محاصره کنید.

3) قانون انسجام
آنچه که شما از پذیرش خودداری می کنید ، همچنان درگیر شما خواهد بود. اگر آنچه می بینیم دشمن است ، یا کسی که دارای صفتی است که ما آن را منفی می دانیم ، پس خودمان را به سطح بالاتری از وجود متمرکز نمی کنیم.

4) قانون رشد
"شما جایی هستید که می خواهید بروید." رشد ذهن ما بدان معنی است که ما باید تغییر کنیم نه مردم ، مکانها یا چیزهای اطراف خود. تنها چیزی که در زندگی به ما داده می شود ، خود ما هستند و تنها عامل کنترل آن است.

ما فردی را که در قلب ماست تغییر می دهیم ، زندگی ما به دنبال حرکت و تغییر است.

تبلیغ

 

5) قانون مسئولیت پذیری
هر وقت اتفاق بدی در زندگی من افتاد ، چیز بدی در من وجود دارد. ما آینه آنچه ما را احاطه کرده است ، یک حقیقت جهانی است. ما باید مسئولیت آنچه در زندگی ما است را به عهده بگیریم.

6) قانون پیوند
حتی اگر کاری که انجام می دهیم بی نتیجه باشد ، بسیار مهم است که همه چیز مانند همه چیز مربوط به جهان انجام شود. هر مرحله به مرحله بعدی منتهی می شود و غیره. شخصی برای انجام یک کار مجبور است کارهای اولیه را انجام دهد. مرحله اول و آخر اهمیت یکسانی دارند. زیرا هر دو برای تحقق کار ضروری بودند. گذشته ، حال و آینده همه با هم مرتبط هستند ...

7) قانون محاسبه
شما نمی توانید به طور همزمان به دو چیز فکر کنید. وقتی روی ارزشهای معنوی تمرکز می کنیم ، غیرممکن است که به طمع یا عصبانیت فکر کنیم.

8) قانون اهدای عضو و بیمارستان
اگر اعتقاد دارید که چیزی صحیح است ، پس در طول زندگی شما برای نشان دادن این حقیقت خاص از شما خواسته می شوند. این جایی است که ما آنچه را که می خواهیم به آن بیاموزیم ، در عمل قرار می دهیم.

تبلیغ

 
9) قانون اینجا و اکنون
به عقب نگاه می کنیم تا ببینیم چه چیزی بوده است ، ما را از حضور کاملاً در اینجا و در حال حاضر باز می دارد. ارتعاش  افکار قدیمی ، عادتهای رفتاری قدیمی ، رویاهای قدیمی ... مانع از داشتن چیزهای جدید می شوند.

10) قانون تغییر
تاریخ خود را تکرار می کند تا زمانی که درسهایی را که باید برای تغییر دوره خود بیاموزیم یاد بگیریم.

11) قانون استقامت و پاداش
همه جوایز به کار اولیه نیاز دارند. پاداش های ماندگار مستلزم صبر و استقامت است. شادی واقعی با انجام کارهایی که قرار است انجام دهیم انجام می شود و انتظار برای رسیدن پاداش از خودش حاصل می شود.

12) قانون ارزش و الهام بخش
شما چیزی را بدون توجه به آنچه قرار داده اید دریافت می کنید. ارزش واقعی چیزی نتیجه مستقیم انرژی و هدفی است که فرد به آن وارد می کند. هر سهم شخصی نیز به کل کمک می کند. فقدان مشارکت تاثیری در کل ندارد. کمکهای سخاوتمندانه زندگی و الهام بخش است.





:: بازدید از این مطلب : 733
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی